Nekad Adam07 | Whitelist ansökning (Alex - Goggle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam07

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199061764656/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Nyberg

Vad är ditt discord namn? adamnyberg07#4201

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär har haft en tuff barndom pga hans mamma och pappa har bråkat och han är ledsen pga att hans mamma nyss har dött. han är från finnland men kan okej svenska han är lite känslig men han kan vara tuff också. han gillar och skruva med bilar och träffa polare. han brukar spela tv-spel när han är hemma och har tråkigt. han gillar och bada. han har funderat på att börja odla droger för han behöver pengar för just nu får han bara 4000 i månaden. han är 20 år gammal.

Varför ska just du bli whitelistad? så att jag kan få uppleva den stora upplevelsen med denna server

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? så jag kan bidra med bra och rolig rp

Hur hittade du Multistaden? en kompis tippsade om den

Vad har du för mål med ditt rollspel? att skaffa nya kompisar osv

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har spelat på gula berget rp

Nekad till skriftlig ansökan på forumet, utveckla gärna dina svar till nästa ansökan du gör så vi ser att du visar engagemang

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka