Accepterad Adam07 | Medlem ansökning (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam07

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199061764656

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Nyberg

Vad är ditt discord namn? adamnyberg07#4201

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Nyberg och han har en bror som heter Ted Nyberg. Deras mamma och pappa dog på grund av att dom tog droger så då flyttade dom till sina morföräldrar och bodde där tills dom vart vuxna. När dom vart vuxna så flyttade dom iväg och bodde i samma hus och startade upp ett eget företag som det gick bra för och sedan vart dom väldigt rika. Efter en lång tid så började det ta slut med pengar på deras företag inte hade så mycket pengar och så gick det i konkurs och dom letar just nu efter ett nytt jobb och vill gärna jobba på samma jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med bra rp då jag har stor erfarenhet inom rp då jag har varit whitelistad på denna server i ca 1 år och har en bra rp nivå

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det finns många scripts som är bra och det är bra rp nivå bland dom mesta och det är många roliga scenarion som jag kommer vilja medverka i

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade om den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utveckla min rp nivå så den blir högre än den redan är och kunna träffa nya kompisar irl

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna utveckla min rp nivå så den blir så hög som möjligt och att jag kan träffa nya kompisar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka