Nekad Adam07 | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam07

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mc’donalds

Vad heter du IRL? Adam Nyberg

Vad heter du på discord? adamnyberg07#4201

Hur gammal är du? 13 år

Hur många timmar har du på Fivem? Ca 410 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag känner att jag kommer att passa till det jobbet då jag har ganska stor erfarenheter hur man tar emot kunder på ett bra sätt. Jag hade velat bli chef på mc’Donalds också för att det verkar som ett roligt jobb som jag ser att är ledigt så jag ansöker med för hoppningarna på att bli chef på mc’donalds.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte jobbat för mc’donalds på denna server men jag har jobbat på mc’donalds som biträdande chef på en annan server som var engelsk så jag vet hur man rpar bra som mc’donalds chef har rätt så rätt så stora erfarenheter inom hur man tar emot kunder på ett bra sätt och jag har också jobbat på marja-Lisas och mekonomen så jag kommer ihåg från det och då vet jag också lite där ifrån hur man tar emot kunder på ett bra sätt

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Adam Nyberg. Hans båda föräldrar dog av droger då han var väldigt ung så han har bott hos sina morföräldrar tillsammans med sin syster hela hans uppväxt men när dom tragiskt en dag gick bort i en bilolycka så bestämde sig Adam och hans bror Ted Nyberg för att lämna deras gamla liv bakom sig och börja om på ny kula i en annan stad vilket ledde dom hit.
Han är rätt så social och han brukar ofta vara ute med sina kompisar och på kvällarna så brukar han och hans kompisar ut och spela lite musik och ibland så brukar hans bror Ted Nyberg brukar följa med. Min karaktär är rätt så duktig på att laga bilar och han hade en Volvo 740 som han hade när han var ung som var sönder och den fick min karaktär jobba på och laga och så fick han den när han vart vuxen så den brukar han åka runt i ibland

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag i några timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag ej

Har du läst våra Regler? Jajamensan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka