Nekad Adam07 | Ansökan till Whitelist Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam07

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Nyberg

Vad heter du på discord? adamnyberg07#4201

Ange ditt födelsedatum 1 Juni 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att jag känner att jag är den rätta för det och att det är flera medlemskap ansvariga som inte är jätte aktiva på intervjuerna och tycker att det ska finnas fler så att folk inte behöver vänta så länge.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag kommer vara ganska aktiv och jag har erfarenheter från förr. Jag kommer kunna vara bra pga att jag kommer dra in alla som jag kan i intervju rummen så ofta som jag kan.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta dom på ett trevligt sätt och inte vara otrevlig för då kan det försämra dom nyas upplevelse av servern.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att jag kommer ge den till dom som jag tycker förkänar det när dom har gjort en bra ansökan och en bra intervju.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man ska ha en bra rp nivå och veta hur man rpar och att man beter sig i discord och inte är dryg och bryter mot regler.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag kommer ha ett ganska stort ansvar då jag ska bestämma vilka som kommer få medlemsskap och inte då det kan se ut att vara en person med hög rp nivå men inte har det ingame om jag hade blivit medlemsskap ansvarig.

Hur ser din aktivitetet ut? nu på lovet så ser nog mina tider ut för att svara på ansökningar och ta intervjuer ut så här: Måndag: 12:00-20:00 Tisdag: 12:00-20:00 Onsdag: 12:00-20:00 Torsdag: 12:00-20:00 Fredag: 12:00-22:00 Lördag: 12:00-22:00 Söndag: 12:00-20:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar ej på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej det finns det ej.

jaha det såg ut som att det stod att du hade varit men det stod att du hade erfarenheter mitt fel sorry

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka