Nekad adam0607 | Chef-jobb ansökan (Marja-Lisa) [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adam0607

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisas

Vad heter du IRL? Adam

Vad heter du på discord? Adambrushan#7464

Hur gammal är du? 16 pr

Hur länge har du spelat på Unive? ett halv år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag utvecklar Marja Lisa genom att anställa kompetenta och aktiva personer som gör Marja Lisa till en bättre plats. Jag lär även min personal reglerna, till exempel säljer vi inte bilar 3 dagar efter att de kommit till lagret. Jag finns även tillgänglig för mina medarbetare om de undrar eller funderar på något eller helt enkelt behöver hjälp i sitt arbete. Jag övervakar även inaktiva medarbetare och behåller dem och i värsta fall säger jag upp dem. Jag utvecklar och expanderar även marja lisa genom att hitta samarbeten mellan företag eller privat personer som då kan ge oss rabatter som gör marj lisa till en mer attraktiv och lönsam arbetsplats eftersom folk vill att mat ska få en större rabatt, vilket i sin tur ökar servicen på marj. Lisa, vilket gör att vi kan hantera mer kunder. en annan sak jag gör är att mata arbetarna rättvist och att de som är mest aktiva och säljer mycket får bättre näring än den som är mindre aktiv och säljer mindre.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? just nu är jag personal ansvarig på marja lisas och känner till jobbet och deras funktioner som är nödvändiga jag har jobbat på jobbet under en längre period och känner till hur man använder discord panelen och ingame panelen jag har även jobbat på andra jobb som jobbar med bilar som tillexempel mekonomen.

Hur ofta kommer du vara inne? just nu är jag inne ungefär 4-5 timmar varje dag och om jag skulle bli chef skulle jag vara inne 5-6 timmar varje dag och ta ansvaret att vara aktiv som chef

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? så klart att jag skulle skulle fortsätta spela på servern då skulle jag fortsätta jobba som marja lisa

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja jag har läst jobb och grund reglerna

Nekad.
Du måste vara medlem i mer än 1 månad för att ansöka till chef-jobb.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka