Accepterad adam06 | Medlem ansökning [Troik] [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adam06

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199124240898/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Adam

Vad är ditt discord namn? adambrushan#1111

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Mohammed och är 37 år.
Adam är ursprungligen från Irak där han har bott i 35 år han flytta till Sverige vid 35 års åldern.
Nu har Adam bott i Sverige i 2 år och han bor i en liten lägenhet utan en bil och jobbar på en pizzeria.
I Irak så jobbade Adam som en taxichaufför och tjänade 15 tusen i månaden medans han bodde hos sina föräldrar.
Sedan barndom har Adam alltid haft ett intresse för snabba bilar så som Mercedes och Bmw och hans dröm har varit att han ska ha en av dom där bilarna när han blir äldre men medans Adam kämpade för sin dröm i Irak så var inte ekonomin och hans lön på hans sida så han gav upp i hop om ett bättre liv i Sverige det var då han bestämde sig för att migrera till Sverige.
Men hittills dom här 2 åren i Sverige så har det inte gått så bra men lönen för Adam så han håller på att fundera om han ska fortsätta på den lagliga vägen eller att gå ner i den kriminella vägen.
Adam är en glad och livlustig person som enkelt kan skaffa vänner men ett problem som påverkar honom är hans korta stubin då han får utbrott då och då men annars är Adam en chill person men det var all från min karaktär.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem bland annat för att socialera sig och hitta bra och nya vänner som gillar samma sak som jag gör och bland annat till att kunna bidra till en bra spelare på Unive som är skötsam och mycket erfarenhet på hur man ska bete sig på såna ställen och inom rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med garanterad skötsam och rp till servern där jag bland annat är väldigt strict när det kommer till rp och dess regler att se till ar sköta det ansvaret alla har.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? denna fråga fatta jag inte men jag gissar på att det menas med att man ska alltid spelar för att den andra personen i scenariot ska vinna och inte sig själv och alltid tänka på dom andra

Hur hittade du Unive? fick höra av vänner

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka