Nekad Adam wolde | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam wolde

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? adam_wolde

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Olofsson. Han är föd 2000-12-11. Jag har en mamma och pappa och store brosa.pappa lämna oss när jag var 12 år. Senar börja min Pappa drick mycket alkhol.Pappa börja köpa cigaretter då börja jag hänga med fel folk och då gick det dåligt i skolan sen min vänner hjälpte mig och bli mig själv i gen skolan börja gick bättre men då kom det folk som hatade mig mobba mig för pengar och kläder vid 17 års ålder blev jag misshandlad så då hamla jag på båtring då kom mina kompisar och hjälpte mig upp på benen igen. Men senare i livet när han blev äldre börja han hänga med de här dåliga personerna och de börja han ha en dålig hjärna och börja bli kriminell. TACK FÖR DU HAR LYSSNAT DETTA.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra att jag kan rpa bra och följa alla regler om jag ser någon som inte följer alla regler de skickar jag en report till er så ni kan prata med han

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du inte enbart fokuserar på att vinna själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att man ska inte rdma eller vdma det står för random Death match och vehicle Death match man ska alltid följa de reglerna om du vill ha så bra rp som möjligt. Du ska ha respekt mot andra medlemmar och andra staff.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört rollspel i mer en 2 månader tror jag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Om jag blir godkänd de kommer jag försöka göra så bra RP möjligt. Tack så mycket. Snälla godkänn detta jag har försökt mitt bästa .

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit inom 48h!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka