Adam/Ugglan | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam/Ugglan

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? adamski98#1863

Ange ditt födelsedatum 24 Juli 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? veckodagar 13:00-23:00
Helger hela dagen och natten.

Berätta om dig själv ag heter Adam och är 16 år, jag älskar att spela och jag är alltid aktiv på multistaden sedan 8 månader tillbaka. Jag är en pratsam person gillar att prata och hjälpa folk med saker, är även en väldigt omtänksam person tar andra före mig. Oftast om nån behöver hjälp med nåt som att fixa saker så mår jag bäst när jag hjälper folk. Jobbar även i en mattestuga på min skola så är välbekant med att hjälpa samt förstå folk.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli staff så skulle jag ta många reports och support ärenden som jag kan samt att jag alltid skulle vara aktiv på discord och svara på frågor. Jag skulle alltid sitta i support ta alla support ärenden jag kan för jag är aktiv och det är en fördel här eftersom jag svarar snabbt i pm och jag kommer alltid kunnas nå. jag kommer specca många scenarion åka i noclip och hjälpa dom som behöver hjälp för jag vet hur det är att va ny, alla har varit där. plus jag skulle läsa många många överklagningar och håller ständigt koll på allt på forumet. Om jag blir staff så kommer jag göra allt för att servern kommer gå framåt och jag skulle lägga ner hela min energi och tålamod för servern och alla spelare på servern. jag skulle inte låta någon vänta i support jag skulle ta support efter support för att jag vill att alla ska ha lika kul som jag på servern.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Runt 10 månader ganska aktivt.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Det är den servern jag alltid spelat på samt älskar. Vill att den ska kunna bli så bra som möjligt och gör gärna allt i min makt för att den ska bli det.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? ag kan hjälpa till att se till att folk följer reglerna och sätta dit dom som bryter mot dom. Folk pratar ofta ooc i spelet, och påpekar detta i / report, men ingenting händer, så jag tror att faktiskt någon behöver kunna ge hjälp direkt. Då förstår jag helt att ibland inte staffs kan hjälpa direkt eftersom de är upptagna med RPA eller hjälper andra, men det kan vara att det finns mer än 6 staffs i ig men ändå får man ingen hjälp. Kort sagt, jag tycker att rapportkommandot är helt onödigt, så ska försöka att hjälpa så mycket som möjligt i spelet.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag var support under en vecka och jag trivdes extremt bra, problemet var att under den veckan så hade jag nämligen extremt mycket att göra så jag blev tyvär demotad utan varning vilket gjorde mig extremt ledsen. Jag hoppas dock att man kan få en chans till att visa att jag är en bra support :)

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan alla, tidigare erfarenhet som support

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, sitter på bra betyg i skolan och brukar anses som en snabb lärare så tror att det inte skulle vara några som helst problem. Har även extremt mycket erfarenhet av rp samt jobba som support.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? spelar bara på multi.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka