Nekad adam sevensson | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adam sevensson

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? ahmedminbroder

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed monsor och han är 24 år gammal han har haft en tuff barndom då han behövde flytta till sverige med ingen mamma eller pappa för dem dog i iran. När han var 6 år gammal så tog han flyget till sverige med sin store bror adam som är 16 år. När dem var framme i sverige så kunde dem inte prata svenska och hade inga pengar så dem båda dem var tvungna att bo på barnhem så när ahmed blev 14år gammal så började han bli kriminnel och började leverera droger till la liga. Och där när han skulle göra en levernas så blev han på hittad av polisen och blev gripen och blev tagen till hbv hem. 10 år senare så flyttade han till unive staden och fortsätta sitt kriminnela liv där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös och hög rp nivå och ett utveklad rolspel med en hög social rp. Jag kan ock bidra med att göra roliga scenarios så som butiksrån, bankrån osv. Jag kommer också hjälpa andra icke medlemar bli medlemar så att vårat community.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När jag rpar så behöver jag inte altid vinna varje scenario jag kan även låta min motpartns vinna scenario så att både jag och andra spelare här på servern har det roligt. Det kan bli roligt att låta motpartens vinna scenario t.ex. låta dem ta mig som gissla då blir det butiks rån och mass roligt som händer och då kan det bli ett roligt scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Fear rp= Värna om sitt liv vdm= Använda sitt fordon som ett vapen sundförnuft= Tänka logiskt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har 1000 timmar på fivem och jag har spelar på många olika svenska servers

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning.
Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka