Nekad adam sevensson | Medlem ansökning [Breakin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adam sevensson

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? adam hussein

Vad är ditt discord namn? 74 loyd#0202

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Hussein han är 21 år gammal. Han kommer från Holland han lärde sig mycket om bilar där och bil märken som Volvo Bmw skoda Nissan toyota Audi. Adam kan en del om bilar och Adams pappa har lärt han mycket om bilar hur Adam lagar sin egna bil. Adams pappa heter Adnan och han hat jobbat på merkonomen för 10år sedan. Nåra månader innan han slutade jobba lärde Adnan Adam mycket om bilar när han var 12år gammal. Han vill jobba på merkonomen som hans pappa Adnan men nu Adam jobbar han som slaktare och hans pappa var 30 när han jobbade på merkonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att sjukhuset i unive har inga personal det borde de ha och i kiosker För att det alla borde vara online karaktärer

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer bidra med bra rollspel och kommer alltid försöka vara hjälpsam och kanske någon dag bli en helper och utveckla servern ännu mer

Hur hittade du Unive? Jag spelade ett spel som heter fortnite mina vänner kom in och sa ladda ner gta rp då kollade jag lite på Youtube då såg jag att det var ganska roligt då vilde jag också spela gta RP då viste jag inte vilken server jag ska jojna då kollade jag efter bra servrar då hittade jag unive

Nekad, lallar på fråga: Vad kan du bidra med till serverns RP? Att sjukhuset i unive har inga personal det borde de ha och i kiosker För att det alla borde vara online karaktärer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka