Nekad Adam petersson | Ban Överklagan [VOID]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam petersson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096479870

Ditt Hex-ID: 110000143b9407e

Vad är din discord tagg? abbe.9#7595

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-12 124925.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag och min kompis ville gå in på polisstationen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag följde efter en polis ner i garaget han låste in mig i garaget och jag och min kompis ville följa efter så vi använde oss till glichen som man sitter på marken och mott en vägg vi gick mott häktet med den sedan blev vi bannade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte att det var en felaktig bann för att jag skulle aldrig använt den från början

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 4 gånger tidigare 3 gånger var det av (mild lall) och den sista var för att jag slog ner en polis och dödade han.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte använt glichen för att ta mig igenom väggar

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte abousa glichar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tänk över att inte abusea emots för att få en fördel. Du är både medlem och kriminell du borde kunna dessa regler. Avvakta din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka