Accepterad adam perrson | Medlem ansökning [Jeeff]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lemuren

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/halmarbanan/

Vad är ditt namn i verkligheten? hjalmar

Vad är ditt discord namn? kasmii#4338

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter adam persson och han är 22 år gammal.
adam persson är en kanska snäll person som gillar att hjälpa andra människor
adam Har bott i staden ett tag nu men han är fortfarende inte helt säker på allting. innan han flyttade dit så bodde han med sin pappa i ett fattigt område och dem hade inte så mycket pengar men nu tänker adam kämpa och vill bli rik så han kan hjälpa sin pappa. men hans mamma dog tyvär innan han föddes. han hadde också en brorsa som gick bort av canser ganska nyligen men han tänkte inte sluta kämpa för det. Han blev väldigt blyg men också snällare, mer hjälpsam, och lite nervös men adam ger inte upp. Nu lever han ett glatt liv i staden med hans nya trevliga vänner som han har träffat och han har gått vidare!
adam vill skaffa fler vänner och skaffa jobb, han är även väldigt intresserad av bilar. tex en bilfirma men han har också en tanke på att bli polis eller sjukvårdare så han kan hjälpa människor!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för att jag känner att det är väldigt viktigt för säriös rp och så jag kan skaffa jobb tex polis, sjukvårdare, bilfirma. och jag fokuserar bara på denna servern så jag vill bli medlem!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med säriös rp och jag kommer värkligen inte göra någon man inte får eller lalla runt. och som jag sa innan gillar adam att hjälpa folk så jag vill hjälpa alla på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex i ett scenario som är tex dödshotande ska jag rp som att jag rädd och värna om mitt liv å inte bara inte köra något för de e inte säriös rp

Hur hittade du Unive? mina kompisar spelar på unive så dem recommenderade den och jag har sett på youtobe och tiktok. och jag tyckte det såg roligt ut så jag testade och servern är fett bra

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka