Nekad adam perrson | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lemuren

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199660794758/

Ditt Hex-ID: steam:1100001655c0386

Vad är din discord tagg? lemuren184

Vem var det som bannade dig? Roziii

Bild på banmeddelande: Annotation 2024-04-01 224322.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot reglerna vilket jag inte borde ha gjort. dock tycker jag att 2 dagar är lite överdrivet men det är inte mitt beslut att göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. först blev jag bannad av en servervakt i en timme sen snacka jag support med Roziii där hon berätta att min ban skulle bli förlängd till 2 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag har lärt och det kommer inte att ske igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som sagt blev jag bannad precis innan de för 1 timme sen blev den förlängd. det är dom hända bansen jag har fått

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ha hetsat i chatten och skrivit h. det var inte smart gjort och det gör endå ingen skyllnad för scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte hetsa i chatten i framtiden och att ha en trevlig ton mot alla andra spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka