Nekad Adam mohammed | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam mohammed

Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Slovaken#2402

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mommo och är 22 år gammal. han har haft en ganska tuff uppväxt när hans mamma dog när han var 2 år gammal. efter hans mamma dog så blev hans pappa en ''drugdealer'' och drack mycket alkohol. Hans pappa blev alltid mer och mer våldsam. detta varade tills mommo blev 9 år gammal. Då hans pappa bröt hans ben. sen så tog socialen kontakt med mommos pappa. efter det så blev han dragen till ett foster hem. hans pappa tog självmord efter 2 månader. hans pappa ångrade att han hade behandlat sin son så dåligt. efter mommo fick redo på detta blev han jätte ledsen. han blev samt kriminell efter hans pappa dog. Mommo blev kriminell när han var bara 15 år. han har vart springis till folk och han har också vart solo. han planerar att joina ett gäng med sina kompisar carlos, pablo och lucas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra mead social rp och väldigt hög rp nivå, jag har mycket erfaranheter inom rp så jag vet vad jag gör. Dessutom kan jag också bidra med väldig rolig rp och speciellt mycket bra krim rp. Jag spelar väldigt serciös och vet exakt som är rätt och del. Så jag kan mycket om rpn, då jag har kört på många servrar och tagit mycket insperation osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Möjligheten att förstöra motpartens resurser ger konfliktparterna en surrogat tillfred ställelse. Den blockerade vilja kan få ett utlopp, och man kan få uppleva en känsla av makt i sin vanmaktssituation. Den andra sidans förluster bokförs som egna vinster, även om de inte egentligen ger några egna fördelar.

Hur hittade du Unive? Mina vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka