Accepterad Adam mohammed | Medlem ansökning [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam mohammed

Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199168766429/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Riktiga adam#0090

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mommo och är 22 år gammal. han har haft en ganska tuff uppväxt när hans mamma dog när han var 2 år gammal. efter hans mamma dog så blev hans pappa en ''drugdealer'' och drack mycket alkohol. Hans pappa blev alltid mer och mer våldsam. detta varade tills mommo blev 9 år gammal. Då hans pappa bröt hans ben. sen så tog socialen kontakt med mommos pappa. efter det så blev han dragen till ett foster hem. hans pappa tog självmord efter 2 månader. hans pappa ångrade att han hade behandlat sin son så dåligt. efter mommo fick redo på detta blev han jätte ledsen. han blev samt kriminell efter hans pappa dog. Mommo blev kriminell när han var bara 15 år. han har vart springis till folk och han har också vart solo. han planerar att joina ett gäng med sina kompisar carlos, pablo och lucas.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag har en rolig och bra personlighet som kommer passa bra på denna server. Jag har spelat på den ett tag nu och känner ändå att jag klickar med vissa människor och har skaffat lite connections. Jag har spelat på en annan server och jag och mina vänner clicka skit bra med adminsen och ägarna av servern och på mindre än en vecka så kände vi så gott som alla på servern för att vi bara chilla och lalla inte och var jobbiga utan vi hade bra RP och var chill IRL också. Den största anledning är för att jag ska kunna spela på servern legit och faktiskt kunna göra saker och inte bara lalla runt och inte kunna göra något.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är bra rp att inte alla typ rdmar och sånt sen så tycker jag om sen så är det nice att man kan typ jojna olika gäng och sånt

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive för att mina kompisar och min brorsa körde unive. jag blev mer och mer intresserad i denna server för att jag har hört av dom att det har vart en bra rp server. Jag tittade samt på några av min brorsas scenarios.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Så att jag kan bli kriminell och ha roligt på servern. Jag vill gör a mer än att bara köra rundor och snacka med människor i denna server. Jag vill ta det seriöst och kunna ha jobb och bli kriminell. Jag och mina kompisar har letat efter en bra server nu ett tag och vi upptäckte Unive och vi har haft skit kul på den. Jag har lärt känna en massa nya människor och tycker det verkar skit kul att spela på en sån här seriös server och ha ett riktigt jobb eller va kriminell.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål i unive är att jag ska kunna få krim rollen och rpa bra. jag vill samt öppna en dörr till fler möjligheter. jag vill också skaffa bra scenarion till alla som kör på denna server.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inga alls

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

+rep jag läste denna och jag tycker att han ska kunna bära på denna roll.

Godkänd efter muntlig, Välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka