Nekad Adam mohammed | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam mohammed

Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199168766429/s

Ditt Hex-ID: steam:1100001480841dd

Vad är din discord tagg? kurdensaab93

Vem var det som bannade dig? Borzy

Bild på banmeddelande: IMG_2487.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för att det var 2 killar som döda min vän framför mig dem bara hoppade ut och skjöt o sen så döda dem inte mig för att jag ducka i bilen jag fick klipp på det från min vän Sedan efter 40 min så var jag och min vän och bara körde runder och så ser vi dem o så sa jag kan vi snacka för att ni sköt min vän och jag vill ha pengar på de sen så körde dem därifrån och inte ville prata och svärde och sa h unge och då så svärde jag tillbaka sen så stannade vi båda mitt i vägen och han hoppade ut först då så var mitt vapen och skjöt honom i benen men han trilla aldrig och tillslut så fick jag headshot? Det var fel och jag kunde ha skjutit däck eller något annat men dem hade automat vapen jag tar full lärdom av denna bannen jag vill gärna kunna spela tills nästa helg Man ser självklart i klippet att Det var han som hoppade ut först

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid sjukhuset och hämta upp min vän som dem hade dödat sedan så fick jag syn på dem och då så sa jag till dem kan vi prata eftersom Ni hade skjutit min vän och då så sa han busunge jag har klipp på de och då så blev jag arg och tänkte inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var abslout ingen fel ban och+ rep till borzy då han var väldigt snäll och förstårlig. Men somsagt jag ville bara att ni skulle höra från min part

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja när jag och mina kollegor patrullera när jag var polis så körde vi in i en vägg jag glömde rpa på skadorna då jag var ur tabbad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda Genom att gå fram och rikta mot dem men somsagt dem hade automatvapen. Jag hade kunnat skjuta ett varningskott och sedan köra ifrån. jag hade även kunnat Bara skjuta däck och sedan hämta mitt gäng på dem Jag o min vän försökte skjuta Ben men dem trillade aldrig har även klipp på det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja Jag har tagit full lärdom av detta ban och det kommer abslout inte ske igen och jag ber hemskt mycket om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja ban id. bwkhmi

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka