Accepterad Adam mohammed | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam mohammed

Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199168766429/

Ditt Hex-ID: steam:1100001480841dd

Vad är din discord tagg? kurden2653

Vem var det som bannade dig? Ingen anning då det jag inte vet och det är en discord ban

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-06 190937.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har själv ingen anning då Det inte står en anledning och enligt mig tror jag det är en felaktig Banlysning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inne och rpade som vanligt sedan så såg jag att marja lisa tog intervjuer så jag drog tid och fick ett jobb jobbade lite den dagen sen på andra dagen var jag Bannad ur unive discorden. Men somsagt kan man ju fortforande Rpa ingame

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har ingen anning om det är en felaktig ban eller inte eller om jag har gjort fel men jag tror inte Det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft en del andra bans då jag har spelat fivem sen 2021 och jag har tagit lärdom av alla bans jag har fått. min senaste Ban som jag minns Var när jag och mina kollegor Patrullera sedan så råkade Min kollega krocka och jag glömde rpa på skador .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra någonting då jag vet inte varför jag blev bannad. Men en sak jag vill tillägga är att jag jobbar på marjalisa och Hade medlems rollen innan jag blev bannad så nu kan jag inte jobba på marjalisa Då jag inte har medlems rollen längre och jag kan knappt rpa som vanligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och nej för jag vet inte varför jag är bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka