- Meddelanden
- 168
- Reaction score
- 3
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam
Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2008
Vad heter du på discord? Riktiga adam#0090
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Typ Måndag 15:30 - 23:00
Tisdag 15:15 - 23:00
Onsdag 15:00 - 22:30
Torsdag 15:45 - 23:30
Fredag 14:30 - 02:00
Lördag 10:00 - 03:00
Söndag 10:00 - 23:50
Hur länge har du spelat på Unive? typ 3 månad och är redan krim och wh
Vad skulle du göra om du blir servervakter? typ servervakta och typ om jag typ missklickar i scenario så kan man och aa sen så kan man hjälpa folk och sånt
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för att unive kan folk typ gå runt och lalla och sånt och sen så vill man hjälpa folk som typ bilir rdmad och aa
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? att förska göra det till bra server
Varför ska just du bli servervakt? för att hjälpa meniskor typ när dom behöver hjälp
Varför vill du bli servervakt? för att hjälpa meniskor typ när dom behöver hjälp och sånt
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jätte goda och kommer vara trevlig mot alla
Är du whitelistad på serven? ja
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans aa men innan när jag va icke medlem så lallade jag runt och sånt
Spelar du på någon annan server för tillfället?
Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2008
Vad heter du på discord? Riktiga adam#0090
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Typ Måndag 15:30 - 23:00
Tisdag 15:15 - 23:00
Onsdag 15:00 - 22:30
Torsdag 15:45 - 23:30
Fredag 14:30 - 02:00
Lördag 10:00 - 03:00
Söndag 10:00 - 23:50
Hur länge har du spelat på Unive? typ 3 månad och är redan krim och wh
Vad skulle du göra om du blir servervakter? typ servervakta och typ om jag typ missklickar i scenario så kan man och aa sen så kan man hjälpa folk och sånt
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för att unive kan folk typ gå runt och lalla och sånt och sen så vill man hjälpa folk som typ bilir rdmad och aa
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? att förska göra det till bra server
Varför ska just du bli servervakt? för att hjälpa meniskor typ när dom behöver hjälp
Varför vill du bli servervakt? för att hjälpa meniskor typ när dom behöver hjälp och sånt
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jätte goda och kommer vara trevlig mot alla
Är du whitelistad på serven? ja
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans aa men innan när jag va icke medlem så lallade jag runt och sånt
Spelar du på någon annan server för tillfället?