Nekad Adam mohammed | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam mohammed

Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? Minionen#2402

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. e Typ inne varje dag förutom söndagar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag är 2021 medlem Fast nu har jag bara varit medlem i 7 dagar för jag kom tillbaks Då

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan inte skicka en bil Men jag har blivit bannad 48 gånger fast jag har kört på unive i 2 år

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens jobb är att försöka ta bort all dålig rp på unive. Om någon trasslar till kan servervakt fixa det, istället för att behöva sitta ner och supporta och ringa admin för något trivialt ärende, kan servervakt fixa det. Om någon kommer och börjar prata ooc kan du /kick eller /svban och sedan kan du ta bort honom så att han kan komma in och läsa reglerna och komma in på servern och rpa som du ska.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt så att jag kan hjälpa till och dra nytta av det. Jag vill att servern ska vara seriösa platser för bra spelare. Jag vill göra livet enklare för staffs och ledning, och jag vill se till att det inte är någon brådska. Jag blir irriterad på spelare som inte tar det på allvar, alltid träffar dem. Jag vill kunna göra något åt det. Så du behöver inte hoppa över supporten och ta upp din redan knappa tid. Jag vill göra det nice för spelare o va inne på Unive

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att använda fördelarna med att vara servitör för sina egna intressen, och det spelar bara en roll för att få folk att se och få folk att tro att du är en bra person. SV-Abuse är där du missbrukar serverns skydd mot dig själv, som att du återupplivar dig själv varje gång du dör eller använder den i en scenario

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka