Dubbelpost Adam mohammed | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam mohammed

Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? Minionen#2402

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att vilja ansöka om att bli medlem skap är att det inte är så många som är Medlem på serveren Jag tror att Unive behöver några spelare som är seriösa med rpn, och då får alla nya spelare en ny chans att ansöka om medlemskap ansvarig för att kunna jobba med projekt som Mekonomen för att göra det aktivt. Som jag sa, jag vill inte att Unive ska ha massor av icke-medlemmar, jag har sett några icke-medlemmar fråga runt om de kunde intervjuas, och i de flesta fall kan de inte, och de är då avvisas automatiskt eftersom det är kontraproduktivt. Att komma över kommer att resultera i en dålig uppfattning om servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? eftersom jag har spelat här ett tag och jag tycker att det är en riktigt bra server och jag känner mig mogen och kompetent nog att ta ansvar för medlemskapet. Jag vill också hjälpa servern så mycket jag kan genom att ta in rätt personer för då tycker jag att det är roligare att utesluta alla andra och de nya medlemmarna har ett relativt bra RP. Men även nu när jag har spelat här i ungefär ett år vill jag verkligen vara en del av gemenskapen och hjälpa till så mycket jag kan. Jag är också väldigt aktiv och kan sitta i timmar på ett forum och inte gå med på att godkänna eller tacka nej och få intervjuer och jag kommer att hålla mig aktiv som jag har sagt väldigt bra och jag kommer att sitta på intervjuer och många ansökningar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Vara Snäll och inte va Aggressiv Och kunna ta kritik.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tror att jag kunde påverka rollen som medlems ansvarig väldigt positivt genom att göra många intervjuer och ansökningar. Självklart godkänner jag inte alla. Jag kommer att vara vänlig och öppen, men jag kommer inte att godkänna allt bara För att jag känner Dem Eller så Vill dem smöra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det finns ännu fler alternativ när du blir medlem i Unive. För att ha en positiv inverkan på serverns community kommer vi att genomföra flera intervjuer varje dag för att få fler medlemmar till Unive så att de kan arbeta inom olika yrken så att aktiviteter kan startas och communityn växer. För att jag vill att serveren Ska växa.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ansökningar

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är inne varjedag Förutom söndagar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka