Nekad Adam Mohamed | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam Mohamed

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lolipoooopen/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ZuttPal

Vad är din discord tagg? Lolipop#8344

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? llar plus tar bil

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte till min kompis och frågade hur man bär upp någon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var min kompis första gång han spelar. så jag ska lära han. Och sedan när jag ska åka Till han. och så ser jag att han är överkörd och att jag ska försöka hjälpa honom. Igår var min första dag. så jag kan inte allt. så menngen var att jag skulle bära upp min vän och åka till sjukhuset. så jag frågar quirkz hur man bär någon. då säger han kan tyväär inte lära dig. Då tänkte jag varför? så skumt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel som frågade i chatten. men är ny och förstökte bara hjälpa. så lite hårt var det nog., Så jag tycker ja jag gjorde fel men har läst alla regler nu. och kommer aldrig hända igen! snälla ge mig en chans! :D

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var första timmen igår ( första dagen ) hade brytit mot copbait

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte brytt mig om min vän och låtit han blöda ut? men det tycker jag inte är så snällt :/

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Jag förstår hur man ska sköta vc, twitter och sånt! jag har fastnat för rp och är riktigt ledsen för min bann. tycler spelet är skit kul och skulle gärna spela det dagligen!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka