Nekad Adam Mohamed | Ban överklagan [Dannezan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam Mohamed

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/CockPal/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ZuttPal

Vad är din discord tagg? Lolipop#8344

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? llar plus tar bil

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att 1. Min kompis låg död på marken. 2. Jag står med en bil vid hands kropp. 3. Det kanske ser ut som om jag körde över honom (Som Quirkz Även sa ingame).

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i fängelse. Min kompis under tiden gjorde en gubbe / bytte kläder osv. och det var hans första gång. och sedan när jag ska åka dit så ser jag att han är överkörd och att jag ska försöka hjälpa honom. Jag Fick min dator igår. han har haft sin inann men aldrig spelat RP, Samma gäller mig. Igår var min första dag. så jag kan inte allt. så meniingen var att jag skulle bära upp min vän och åka till sjukhuset. så jag frågar quirkz hur man bär ngon. då säger han kan tyväär inte lära dig. Då tänkte jag varför? så skumt. sedan tar jag hans bil och rör mig mot sjukhuset för att kalla dit en ambulans (det var en där). För quirkz sa även innan. Jag kan hjälpa honom. då åkte jag dit. men vart bannad miitt på väg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig enligt mig. För att han inte förstog att jag försökte bara få lite hjälp. och hjälpa min vän för att lära honom vidare.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var första timmen igår ( första dagen ) hade brytit mot copbait. Och ja jag lärde mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Inte tagit bilen och inte frågat om hjälp. men om jag inte hade frågat skulle jag ju aldrig lära mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att avstå att fråga ingame. och att fråga i support.

Har du läst våra regler? Ja

Nekad. Du får skriva tydligare då jag inte förstår vad som inträffat. Du får ansöka igen om en dag. Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka