Nekad adam- | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adam-

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Johansson

Vad är ditt discord namn? Hasse Andersson

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Han heter Leif Andersson och är 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpsam, Lojal och ambitiös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Leif andersson han är uppväxt med mor och far som nyligen har gått bort i en bilolycka. Han har precis gått ut gymnasiet och ska ge sig in i arbetsmarknaden. Han gillar bilar och vill jobba med fordon lastbilschaufför eller bilmekaniker. Han är en riktig Ove Sundberg som är väldigt ekonimisk. Han har stora drömar om att starta företag. Han har varit singel en månad och blev nyligen dumpad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bridar till seriöst RP på hög nivå jag har en del erfarenhet av RP på andra amrekanska serverar som jag tror kan bidra till att det blir bra RP för både mig och motpraten. Jag är bra på att få folk att känna sig välkomna och stöter inte ut folk.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska vara okej med att förlora ett scenario om det vore mest rimligt och att man inte förströr för andra bara för att själv vinna på det. Allt handlar egntligen bara om att man ska vara rimlig och tänka hur man hade reagerat i verkligheten i samma senario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte. Jag tycker själv det är tråkigt när andra gör det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Man dödar någon eller slår någon utan anledning. Och att om man skadar sig ska man RPa som man är skadad så det känns genuint

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har erfarnehet av RP sen en tid tillbacka men har tagit ett kort break från de.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Ej kompletterat i tid.

Du får ansöka igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka