Adam.......
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198118138448/
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Söderblom
Vad är ditt discord namn? Adam.......#0256
Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär är från en småstad och är nyinflyttad, han är en rolig och snäll kille med bra moral, han är född 2002 och har alltid haft ett intresse för fotboll och tv-spel. Han har nyligen även fått ett intresse för bilar, han söker efter nya vänner och roliga saker att göra i stan. Han hade en bra uppväxt och är väl uppfostrad, han gillar att träffa nytt folk och är väldigt social av sig, hans favorit saker att göra på fritiden är att spela fotboll med kompisar, åka runt med grabbarna i bilen och lyssna bra musik och spela tv spel sent på kvällarna. Han är väldigt jordnära och kan stå upp för sig själv i jobbiga situationer och han älskar att hjälpa andra. Han vill också göra stan till en perfekt plats där alla är vänner. Han tycker att det hade varit kul att skaffa ett jobb i stan och hitta roliga arbetskamrater, Dröm jobbet för min karaktär skulle vara mekonomen eller vianor. Och skulle göra allt för att få jobba där och lära känna alla som jobbar där.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att denna server är unik och det finns mycket saker att göra på servern, det är väldigt skönt folk på servern och alla vill ha kul med varandra, jag tycker att jag själv skulle kunna bidra till att göra Communityt ännu bättre och finnas till godo när det behövs, jag gillar som sagt att hjälpa folk så ifall det skulle vara någon som behövde hjälp så hade jag varit mer än tacksam för att få hjälpa.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Denna server är enligt mig den bästa svenska servern som finns med massor av trevligt folk och många roliga aktiviteter att utföra, jag och min kompis åker alltid runt och letar efter nya roliga saker att hitta på och det tar aldrig slut.
Hur hittade du Unive? Jag hittade denna server när jag skrollade runt på server listan och såg att den hade många folk online. Då tänkte jag att det måste vara en bra server och jag hade inte fel.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill förbättra det ännu mer men också ha kul på vägen, jag tycker att det är viktigt att kunna hålla sin roll och därför vill jag jobba på att kunna göra det till 100% men också hjälpa andra med att uppnå samma mål
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha så kul som möjligt, hjälpa andra med att också ha kul, möjligtvis komma med ideer för saker som kan läggas till eller förbättras. Sen vill jag ju också hitta kompisar som jag kan vara med på servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Söderblom
Vad är ditt discord namn? Adam.......#0256
Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär är från en småstad och är nyinflyttad, han är en rolig och snäll kille med bra moral, han är född 2002 och har alltid haft ett intresse för fotboll och tv-spel. Han har nyligen även fått ett intresse för bilar, han söker efter nya vänner och roliga saker att göra i stan. Han hade en bra uppväxt och är väl uppfostrad, han gillar att träffa nytt folk och är väldigt social av sig, hans favorit saker att göra på fritiden är att spela fotboll med kompisar, åka runt med grabbarna i bilen och lyssna bra musik och spela tv spel sent på kvällarna. Han är väldigt jordnära och kan stå upp för sig själv i jobbiga situationer och han älskar att hjälpa andra. Han vill också göra stan till en perfekt plats där alla är vänner. Han tycker att det hade varit kul att skaffa ett jobb i stan och hitta roliga arbetskamrater, Dröm jobbet för min karaktär skulle vara mekonomen eller vianor. Och skulle göra allt för att få jobba där och lära känna alla som jobbar där.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att denna server är unik och det finns mycket saker att göra på servern, det är väldigt skönt folk på servern och alla vill ha kul med varandra, jag tycker att jag själv skulle kunna bidra till att göra Communityt ännu bättre och finnas till godo när det behövs, jag gillar som sagt att hjälpa folk så ifall det skulle vara någon som behövde hjälp så hade jag varit mer än tacksam för att få hjälpa.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Denna server är enligt mig den bästa svenska servern som finns med massor av trevligt folk och många roliga aktiviteter att utföra, jag och min kompis åker alltid runt och letar efter nya roliga saker att hitta på och det tar aldrig slut.
Hur hittade du Unive? Jag hittade denna server när jag skrollade runt på server listan och såg att den hade många folk online. Då tänkte jag att det måste vara en bra server och jag hade inte fel.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill förbättra det ännu mer men också ha kul på vägen, jag tycker att det är viktigt att kunna hålla sin roll och därför vill jag jobba på att kunna göra det till 100% men också hjälpa andra med att uppnå samma mål
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha så kul som möjligt, hjälpa andra med att också ha kul, möjligtvis komma med ideer för saker som kan läggas till eller förbättras. Sen vill jag ju också hitta kompisar som jag kan vara med på servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.