Nekad !Adam. | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Adam.

Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam lundahl

Vad är ditt discord namn? Adam.

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adamz Ludahloch är född år 1999 i Stockholm.Adamz var uppvuxen i en fattig familj och tog många fel vägar i livet. Hans föräldrar hade inte råd med hyran i Stockholm och därför flyttade dom till Göteborg Adamz var inte glad över flytten, han grät hela bilresan mot Göteborg i deras skruttiga gamla Volvo 942 som Adamz senare tog över. Adamz lämnade allt bakom sig i Stockholm alla hans vänner, släkt och hans tjej. Adamz familj hade inga mobiltelefoner så han kunde inte ha så bra kontakt med sina vänner, släkt, och tjej. Av allts Adamz lämnade bakom sig blev han rätt deprimerad och ledsen, Adamz spenderade mesta tiden i sitt rum gråtandes som ung. När Adamz blev 18 fick han som sagt deras Volvo 942 och där började hans intresse för bilar. Adamz drömde som ung att en gång i tiden kunna äga en BMW M4 Ada,zbörjade jobba på Postnord i hopp om att tjäna i hopp tillräckligt med pengar till sin drömbil. 1 år senare hade Adamz tjänat ihop tillräckligt med pengar till sin m4 och fick sin drömbil. Adamz var nu väldigt lycklig, allt förflutna och sitt tidigare liv i misär och fattigdom hade han nu lämnat bakom sig. Adamz lever nu ett mycket lyckligt liv med sin BMW M4 men även sin nya kärlek "Marinella Di Giocamo". sen trivdes inte Adamz hemma i Göteborg så han flyttade vidar till Unive och behöver skriva ett pass till staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? BRa rp nivå och roliga scenarion och att jag följer regler till 100% och att jag kan hjäclpa folk om dom behöver vägbeskrivning till något så visar jag de. jag bidrar med skratt och seriösa pratstunder.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att det inte bara ska vara roligt för mig ochh att inte bara jag ska vinna det ska va lika rolugt för alla och det ska inte abusas

Hur hittade du Unive? jag spelat på den sedan 2021 ocg tagit pauser men nu vill ja rpa igen

Nekad, utveckla ''Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?''

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka