Nekad !Adam. | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Adam.

Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? 1adam/.adamo

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: adamz ludahl 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll omtänksam och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Adamz Ludahloch är född år 1999 i Stockholm.Adamz var uppvuxen i en fattig familj och tog många fel vägar i livet. Hans föräldrar hade inte råd med hyran i Stockholm och därför flyttade dom till Göteborg Adamz var inte glad över flytten, han grät hela bilresan mot Göteborg i deras skruttiga gamla Volvo 942 som Adamz senare tog över. Adamz lämnade allt bakom sig i Stockholm alla hans vänner, släkt och hans tjej. Adamz familj hade inga mobiltelefoner så han kunde inte ha så bra kontakt med sina vänner, släkt, och tjej. Av allts Adamz lämnade bakom sig blev han rätt deprimerad och ledsen, Adamz spenderade mesta tiden i sitt rum gråtandes som ung. När Adamz blev 18 fick han som sagt deras Volvo 942 och där började hans intresse för bilar. Adamz drömde som ung att en gång i tiden kunna äga en BMW M4 Ada,zbörjade jobba på Postnord i hopp om att tjäna i hopp tillräckligt med pengar till sin drömbil. 1 år senare hade Adamz tjänat ihop tillräckligt med pengar till sin m4 och fick sin drömbil. Adamz var nu väldigt lycklig, allt förflutna och sitt tidigare liv i misär och fattigdom hade han nu lämnat bakom sig. Adamz lever nu ett mycket lyckligt liv med sin BMW M4 men även sin nya kärlek "Marinella Di Giocamo". sen trivdes inte Adamz hemma i Göteborg så han flyttade vidar till Unive och behöver skriva ett pass till staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär heter Adam och är född år 1999 i Stockholm. Adam var uppvuxen i en fattig familj och tog många fel vägar i livet. Hans föräldrar hade inte råd med hyran i Stockholm och därför flyttade dom till Göteborg Adam var inte glad över flytten, han grät hela bilresan mot Göteborg i deras skruttiga gamla Volvo 942 som Adam senare tog över. Adam lämnade allt bakom sig i Stockholm alla hans vänner, släkt och hans tjej. Adam familj hade inga mobiltelefoner så han kunde inte ha så bra kontakt med sina vänner, släkt, och tjej. Av allts Adam lämnade bakom sig blev han rätt deprimerad och ledsen, Adam spenderade mesta tiden i sitt rum gråtandes som ung. När Adam blev 18 fick han som sagt deras Volvo 942 och där började hans intresse för bilar. Adam drömde som ung att en gång i tiden kunna äga en BMW M4 Adam började jobba på Postnord i hopp om att tjäna i hopp tillräckligt med pengar till sin drömbil. 1 år senare hade Adam tjänat ihop tillräckligt med pengar till sin m4 och fick sin drömbil. Adam var nu väldigt lycklig, allt förflutna och sitt tidigare liv i misär och fattigdom hade han nu lämnat bakom sig. Adam lever nu ett mycket lyckligt liv med sin BMW M4 men även sin nya kärlek "Marinella Di Giocamo". sen trivdes inte Adam hemma i Göteborg så han flyttade vidar till Unive och behöver skriva ett pass till staden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag kan bidra med roliga och seriösa scenarion och inget lall. jag kan hjäpa folk i ooc och i dc om folk vill få reda på regler som vad man får göra och vad man inte får göra. jag kan också bidra med leender på folk som inte mår bra. jag kommer ej lalla och kommer föregå med ett bra exampel till folk som är nya. jag kommer också köpa krim eller jobba på bil affären

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag blev pbannad för att jga andvämde bloddfx 2022. och en gång för jag bytte server men jag i efter hand tycker de va dåliga beslut

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait, powergamig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? spelat länge å unive så kan spela men har bara tagit lång paus

Utveckla gärna om din vad du kan bidra med till serverns RP du har nog fått det på fel håll.

Ändra om din karaktärsnamn får inte vara likadan som du har irl.

Du får 24h på dig att komplettera sedan kommer din ansökan nekas automatiskt!

Nekad
Anledning: Passeringstiden på 24h har passerat!
Du är välkommen att göra en ny ansökan efter 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka