Dubbelpost Adam.mada | Medlem ansökning (Dj0ret)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam.mada

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199064286420/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Adammada#3546

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Adam och är född 1998, han har alltid velat att bli polis och nu när han har tagit körkort och blivit tillräckligt gammal vill han utbilda sig till antagligen polis, ambulans, eller brandman, har gillar snabba bilar så som Saab Volvo och Ferrari, han gillar även att hjälpa till på stan om det skulle hända något, som en minipolis eller samhällshjälte. Han äger en Saab som han har precis köpt som han ska trimma men första måste han ha råd, därför vill han ha ett jobb inom raps

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med att vara en seriös polis och försöka vara den snälla och trevliga polisen, jag kommer förhoppningsvis också kunna ta fast några tjuvar och jag vet kommer bidra med seriös rp, kan många regler och kollar mycket på cosmo och xray så jag vet vad man får och inte får göra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört och vet att det är den mest utvecklade servern inom svensk rp. rp nivån är kanske lite sämre än icke-allowlist. Men gemenskapen är det som väger upp. Det är många personer inne hela tiden och det finns mycket att göra. Det finns stort utbud av bilar, båtar, jobb, gäng, osv. Det är det som gör mig extra taggad när jag spelar. Det som är väldigt bra är att det finns bra moderater som bannar om något händer som inte egentligen ska hända ex Vdm osv. Jag älskar unive och vill verkligen spela på den.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive pga cosmos stream och xray men sen så har jag många vänner i skolan som tipsar om servern och unive är ju en av dem största i Sverige så är ju inte så svårt att hitta servern,

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel på unive är att bli polis eller ambulanspersonal eftersom jag irl är väldigt intresserad i det och min pappa är själv polis så jag vet ganska mycket

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bevisa att även om jag är ung kan jag bli en bra polis/ambulans eller brandman med seriöst rpande. Jag hoppas även kunna streama lite och kanske en dag bli servervakt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar nuvarande bara på unive och har som mål att fortsätta spela där eftersom det är min favorit server. Jag har prövat andra servrar innan jag hittade unive. Jag finner ingen nödvändighet att byta server eftersom det är min dröm server. Ha en fin dag:) Med vänlig hälsning, Adam

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka