Inaktuell Adam lundahl | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Adam.

Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? SmOkE😮💨#2046

Ange ditt födelsedatum 16 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill förbättra server så at det kommer in fler och fler på servern och att jag ska sitta på forumet och i dc och ba mata på med medlemskaps ansökningar. Att det skulle vara kul och tar intervjuer och prata med folk. Jag gillar också läsa ansökningar och ser hur kretiva de är. Jag känner många medlemskaps ansvariga och de har sagt att det var jättekul och då det var det som fick mig att ansöka. Jag vill också göra så att Unive blir en bättre server genom att ju mer medlemar så kommer det bli mera rp senarion och kanske mer jobb som kommer i framtiden. Dessutom är jag en person som gillar att vakna tidigt och då har jag ingenting att göra. Då kan medlemskaps ansvarig kanske ändra på det då jag kan tar intervjuer eller läsa skrifliga ansökan och i skolan så har jag långa raster då jag kan läsa skrifliga ansökningar. Man kan säga att jag gillar social och gillar att prata med folk. Jag gillar typ trevliga bemötande och folk som låter ganska snälla. Medlemskaps ansvarig kommer ta min tid när jag inte har något att göra och det tycker jag att det skulle passa mig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? ag tycker att ni ska välja mig för att jag är en vädligt lung och trevlig person att prata med. Jag kommer vara rättvis mot alla och inte godkänna eller neka de bara för jag kännder de eller jag gillar inte den personen. Jag ska bedömma alla rättvis och inga undantag. Jag skulle tar detta jobbet seriöst och inte lalligt då man t.ex inte skrattar mot någon under en intervju då den personen har svarat fel på någon fråga eller något sånt, Alltså jag ska aggera moget och seriöst. Jag kan reglerna jättebra och de följer jag i storsätt alla , En sak som är utanför medlemskaps ansvarig så kan jag svara på frågor som en mini staff , Då jag har alltid öppen dm så folk kan ställa frågor till mig om t.ex " vad betyder rdm" Då skulle jag har svarat med att det är en regel då du dödar någon helt utan andlening och man får inte göra det på servern. Jag skulle också dra in andras medlem då om de spelar på någon annan rp server då det är otillåtet inom Unive om man är medlem. Jag kan ger folk andra chanser om jag verkligen tycker att de förtjänar det.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? på ett snällt sätt inte vara dryg och alltid hjälpa till ifall dom frågar om något.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att få in så många som möjligt och att påverka att folk ska ha så bra och hög rp nivå som möjligt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? att kunna alla regler och att dom inte ska lalla och att dom inte spelar på nån annan server. Dom kraven som en medlem ska ha är att man ska kunna alla grundregler man ska också kunna sköta sig för att vara medlem så har man mycket tillgång till saker och det ska man klara av. En verifierad ska också ha gott intryck så att alla andra tar åt sig och ska kunna utvecklas. Jag tycker också att man ska vara väldigt mogen som person om man ska bli verifierad för att om man är omogen så kan det sänka rp nivån väldigt mycket. Jag tycker också att man ska ha ett mål med sitt rpande som jag då kommer fråga i alla medlemskaps intervjuer om jag blir godkänd, så man ska ha som mål att kanske jobba någon stans eller ha en kriminell karaktär. Så alltså en verifierad ska kunna alla grundreglerna och kunna sköta sig och vara mogen och ha ett mål med sin karaktär.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? allt.

Hur ser din aktivitetet ut? bra jag har 315 timmar på fiveM jag är inne varje dag på servern.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag selar ej på nån annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? näe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka