Accepterad Adam Lives | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Azzpa

Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199789291577/

Ditt Hex-ID: 11000016d04b839

Vad är din discord tagg? Ludwig342

Vem var det som bannade dig? Akillez

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-01-28 000321.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag låg bakom bilen när jag hade ramlat efter att ha hoppat ur bilen medans den backade, då ställdejag mig upp och skjöt mot han som riktade mot min kompis i bilen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi vart jagade av en annan bil när vi plötsligt hamnade i en gränd som bara hade en utgång, den andra bilen stannade bakom våran bil så vi inte kunde backa ut från gränden, sedan hoppade en kille ut o började rikta mot bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite både och eftersom att det var väldigt oklart för mig hur många dom var i sin bil, därför när jag bara såg en persson som riktade tänkte jag att vi hade en chans att komma undan och därför skjöt jag honom, det visade sig att de var 3-4 stycken i bilen villket då helt plötsligt gör att bannen inte var felaktig. Eftersom att då blir det helt plötsligt omöjligt för mig att överleva och då värnar jag inte om mitt liv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har 4 tidigare bans men jag minns bara den senast villket var emoteabuse då jag låg ner i bilen villket gjorde att man inte såg mitt huvud från rutan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sitta kvar i bilen och låtit dom ta mig för ett socialt scenario istället för att hoppa ut o skjuta. Villket förmodligen hade gjort det till ett roligare scenario för båda parter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mycket utav bannen eftersom att jag nu inte kan spela och inte bli krim påm 4 månader, därför känner jag att jag ska lägga rp karriären på hyllan och sikta på att bli helper istället och försöka hjälpa till på servern. Det är det som är anledningen till att jag skriver denna banöverklagan för att jag sedan ska kunna ansöka till staff. Sen är det ju såklart upp till 320 tillsammans mede de andra att kolla upp min historik och själva se om de vill ha med mig i staff teamet även fast jag har 3 bans på 3 månader. Annars får jag helt enkelt vänta 3 månader och sedan då ansöka till staff:)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka