Nekad Adam larsson | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam larsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199005122945/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Flamee#2007

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Karaktären Heter Ahmed Abdullah och är 23 år gammal och kommer ifrån Eteopien, Han har bott i Eteopien i runt 10 år. När han blev 11 år så flyttade han och hans familj till staden Unive. Han har haft det svårt sedan han kom in till staden han var mobbad i skolan och hade föräldrar som slog han, han blev utsatt för mycket rasiscm genom sina skolår. Men när han var 16 så tyckte han att det var nog med skola så han hoppade av och startade en youtube kanal. Youtube kanalen gick fort på rekommendationer. Och hans videos var på trending nästan varje gång. Hans dröm är att vara i en stor liga som har mycket vapen och ett fint gäng hus med mycket alkohol. När han var 19 år så började han dricka mängder med alkohol och var full nästan varje dag och detta pågick i närmare ett år. när han blev 20 så började han ta tag i sitt liv och började jobba på mekonmen och tjänade bra med pengar, han blev biträdande chef men kom inte längre än så dock.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är bra på att rpa och tar spelet seriöst. Jag har nästan 300+ timmar på FiveM.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är seriös RP och sköna människor. Bra RP med mycket snälla staff.

Hur hittade du Unive? Mina polare sa till mig att testa sedan tyckte jag den var skit kul och ville bli en av alla medborgare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli vän med många och att folk ska tycka om mig samt att bli bättre på att rpa. Och att inte bli bannad.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få många kontakter och bli bättre på att rpa.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag va super aktiv på Färjestaden RP men inte nu längre, kör bara den ibland.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka