Accepterad Adam Khalill | Medlem ansökning(ville440)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam Khalill

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199113393802/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus Andersson

Vad är ditt discord namn? Adaam#4254

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. heter ponne khalil och är 21 år. Han växte upp i syrien i staden aleppo. Där var det mycket tufft och mycket kriminallitet. Det fick ponne att börja tänka på att bli kriminell men de sket sig men efter hans mamma dog började det kriminella. Han uppväxt var riktigt jobbig eftersom han hade 2 föräldrar som bråkade väldigt mycket. Till sist så tog mamman självmord och då började pappan med droger. Då fick ponne bli adopterad av ett svensk familj som var riktigt snälla. Ponne var inte så trygg i den familjen och dem hade inte så mycket pengar. Tidigt då började ponne med kriminallitet och råna folk och sno grejer från affärer sen nu när han är 21 år har han gjort 1 bankrån. Och han har blivit tagen och sitter inne. Men ponne kommer ut snart från fängelset och ska komma ut och göra revenge typ han ska fortsätta me de han gör och fortsätta ha riktigt kul med vänner och ponne kommer komma ut och vara dubbelt så kriminell än vad han har varit innan. När ponne inte är i de kriminella så älskar han att spela dator och kollar videor/ serier om de kriminella. Ponne blev också väldigt mobbad i skolan när han var i 10 års åldern eftersom han var inte normal fär att han hade annan hy. Till och med lärarna sa de ibland de fick ponne att sluta med skolan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har mycket erfaranheter sen innan eftersom jag har rpat i 6 månader nu ungefär här på unive de e bara att jag förlorat min medlemskap. Jag kommer bidra med en hög rp nivå och få en massa nya vänner inom staden

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom det är en server med hög rp nivå och många spelare som spelar verkar vara ett väldigt bra support team och ser fram emot och kunna spela som en medlem i unive om ja bli accepterad

Hur hittade du Unive? Jag sökte upp swe och så kom unive upp som första började spela lite och tyckte den va rkt bra och rolig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rpn är att ha det kul och spela med riktigt hög rp nivå. Jag vill bli kriminell och göra riktigt bra scenarion med vänner som t.ex. bankrån, råna folk och utigå från sunt förnuft. Jag vill bara ha chill time med kompisar och göra roliga och utförliga scenarion,jag kommer vara väldigt strikt inok regler och har noll tolerans för lallare och såklart reporta eller i framtiden bli support som jag strävar för.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att hitta en massa nya vänner du kan rpa med samt kanske ngn irl. MEr än det har jag inte så många mål mer än att bara ha det kul och göra roliga scenarion pch utförliga med kompisar och kunna bli kriminell eller polis

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive hade inte kunnat spela på någon annan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka