Nekad Adam Khalill | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam Khalill

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus andersson

Ange ditt födelsedatum 4 Februari 2004

Vad heter du på discord? Adaam#4254

Mellan vilka tider kan du oftast spela? hela dagarna förutom när jag gymmar eller hittar på något med familjen eller vänner.

Hur länge har du spelat på Unive? i ett halvår har 500 timmar totalt på alla mina konton och de e bara på unive.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle kicka svbannat folk som lallar inte beter sig och bryter mot reglerna men om det skulle varit något grovt klippa det och hoppa support så dem får längre straff. Jag vill få bort lallare som inte kann bete sig så servern blir bättre och bara utvecklas.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Just jag vill bli servervakt just pågrund av anledningen att det ska bli bättre rp nivå på spelarna och kunna lära folk hur man rpar. Som t.ex. om jag kickar dem och skriver anledningen så tar dem ju till sig det och börjar göra de man säger. Unive har ett väldigt bra staff team men såklart desto fler desto bättre. Men allt jag säger jag kan alla regler eftersom jag rpat nu i 6 månader och har väldigt hör rp nivå.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle göra allt för att kunna göra denna server bättre. Jag skulle bidra med att göra /svban och /kick. Bara hjälpa er på staff teamet. Allt som ni inte ska behöva göra. Som är /dv och sånt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är oftast hemma vilket som menas att jag spelar ganska ofta, så jag skulle säga att jag är väldigt aktiv just nu.
Jag håller en riktigt hög Rp nivå som jag kommer bevisa och bara göra det lättare för staff teamet.
men jag tycker jag ska bli servervakt för jag är väldigt noggran. och om någon gör fel så vill jag att den personen ska bli straffad om den har gjort fel. och som sagt jag skulle göra allt för att kunna hjälpa er på staff teamet.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjälpa så mycket jag kan och göra denna server mer rolig för alla medlemmar. Jag vill kunna stoppa alla lallare och folk som gör fel eller folk som bryter mot reglerna, men jag ska fortfarande hålla fokus på Rp:et
Men som sagt jag vill bli servervakt för att ta stopp på det som förstör server och hjälpa alla er så mycket jag kan.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Revive id svban id 60 min då kick id de e som en varning dv radius tar bort bilar i närheten toggleid ser alla idn i närheten sv skriver i sv chatten

Är du whitelistad på serven? Ja såklart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja har blivit bannad 1 gång innan och det var för lall o powergaming och det var felaktig

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara unive såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka