Accepterad Adam-kaka | Ansökan till Servervakt [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam-kaka

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? AA..🦍#8580

Ange ditt födelsedatum 24 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. På helgar/lov: Går upp kanske klockan mellan 13 och 15, sen så äter jag kanske efter det så går jag till datorn och sätter på den direkt efter jag vaknat, sen går jag un på unive och kanske spelar lite en stund. Efter kanske en timme går jag hämtar mat och kolla yt. Efter jag käkat så kanske jag går in på unive igen, är inne på unive i kanske 3 timmar, sedan så kanske jag spelar något annats spel ett tag eller bara kollar på olika twitch streams. När det blir kvällen vid klockan 9 ungefär så går jag in på unive igen och kanske är inne tills klockan 3 eller 4.

På veckodagar: Vaknar ungefär halv 6, sen så går jag till skolan klockan halv 7. När jag kommer hem så tar jag något att äta vid datorn, efter de så brukar jag gå in i ett annat spel än fivem. Ungefär en elr två timmar efter så går jag in på unive, ungefär klockan 7 äter jag mat, efter jag har ätit klart så brukar jag prata med kompisar i discord. Vid klockan halv 9 går jag in i unive igen och sedan stänger jag av klockan 22 eller 23, efter de så går jag och lägger mig.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 6 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 gånger kan visa anledningarna i intervjun.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dem har i uppgift att hjälpa till med att hålla servern från lallare och dem som förstör för servern, De har också i uppgift att göra unive en tryggare plats, de har i uppgift att kunna visa i att man är här för att hjälpa folk, de har i uppgift att hjälpa till mycket men ej för mycket som tillexempel och runt på servern och leta fel i spelare, Vill också hjälpa servern att få mer servervakter igenom att göra ett bra jobb som sv så att folk ser upp till dig som sv och då kanske du får en +rep och aa blir glad och vet att man har gjort ett bra jobb som sv, de har i uppgift att om man blir sv så ska man ej ändra sin rp man ska rpa som man alltid gjort för att man ska få en så bra och naturlig rp som möjligt, och servervakter skulle jag säga är till mest för att göra så mycket som möjligt så alla staffs inte ska behöva specca varje senario som händer och att dem ej ska behöva få sådär jätte mycket reports om att en spelare gör jätte mycket fel utan att då kunna hantera det själv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt just för att kunna hjälpa till på servern så mycket som möjligt för att underlätta för helpers, vill också bli servervakt för att jag är en person som skulle passa som servervakt för jag gillar att hjälpa folk mycket, och att jag är ofta inne på unive och spelar, jag tycker att unive är en jätte bra server. Jag tycker också att jag va en väldigt bra servervakt sist jag va det innan alla blev av med sina servervakter, för då tyckte iallafall att jag gjorde ett bra jobb. Jag vill bli servervakt för att jag har varit det innan och vill bli det igen och kan mycket om servern och hjälpa till då jag kan väldigt många sv commands och så. Vill också hjälpa servern att få mer servervakter igenom att göra ett bra jobb som sv så att folk ser upp till dig som sv och då kanske du får en +rep och aa blir glad och vet att man har gjort ett bra jobb som sv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. De betyder att man som sv ej ska göra saker man ej ska och som sv ej abusa sina perm och abusa och va korrupt betyder att man tillexempel får ett pm om man kan få revv för att man kanske dog av bugg elr miss click elr något sådant, och sen så skriver man typ'' jag kan ressa dig om du ej säger till någon staff om att jag ressade dig utan klipp''. och sen abuse är tillexempel att om man dör i skottlåssning så revvar man direkt och fortsätter att skjuta, elr så har man på toggleid under skottsenarion och kollar vart andra är så går man dit och skottar dem, om en snut/någon som jagar dig och vill döda dig jagar dig så krockar du din bil och den går sönder så öppnar du fort handsfakcet och om du har något dyrt eller olagligt på dig så lägger du de där och sen dvar bilen så polisen/någon som jagar dig kan hitta det. Det kan också vara att om man bannar någon så skriver den ett pm till dig och frågar om den ej kan förlänga den eller att dem tar bort bannen så skriver han som blev bannad att han kan swisha dig lite pengar för att han ska unbanna dig och då så skriver du till en sv ansvarig att dem ska unbanna han för de va felaktig bann och sen så får du en swish på kanske 50 kr säger vi och aa du tänker ej mer på det. Ett till exempel på abuse kan vara att du ej årkar ta någon som du råkar döda till sjukan då du bara revvar den och drar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka