Nekad Adam k | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam k

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aron

Vad är ditt discord namn? batatina1712

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ahmed abdi och 21 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart loyal och modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: en stark vilja att förstå världen och sin plats i den har vuxit fram. Erfarenheterna från det förflutna driver karaktären framåt och skapar en längtan efter utveckling, frihet och mening. I framtiden strävar karaktären efter att bygga något eget, bryta gamla begränsningar och använda sina erfarenheter för att både lyckas personligen och hjälpa andra, med målet att skapa ett liv som styrs av egna beslut snarare än omständigheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att spela genomtänkta och trovärdiga karaktärer som agerar utifrån personlighet bakgrund och situation inte bara regler Jag prioriterar kvalitativ RP framför vinning och är alltid öppen för samspel som utvecklar både min egen och andras story Jag respekterar serverns lore och regler tar konsekvenser på allvar och försöker skapa RP som känns naturlig, engagerande och rolig för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid försöker vinna ett scenario själv, utan i stället fokuserar på att skapa bra och trovärdig RP Det kan betyda att man ibland låter motparten lyckas om det passar situationen karaktärerna och berättelsen bättre Genom att vara öppen för förluster misstag och konsekvenser skapas mer realistiska och engagerande scenarion där alla får ut något av RP:n, inte bara den som går vinnande ur situationen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har aldrig brutit mo några regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm,FEARRp,VDM,NLR

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror det var allt för mig

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka