Adam hummelgård
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199027636628/
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Hummelgård
Vad är ditt discord namn? Adam_Skywalker#2603
Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2005
Berätta om din karaktär. en ung kille som tycker om bilar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att det är svensk rp och det är många som spelar på servern så då måste den ju vara bra
Vad kan du bidra med till serverns RP? en till person som ärm med och rpar och försöker skapa betre rp för alla på servern
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man gör allt för att motparten ska vina scenariot
Hur hittade du Unive? jag hittade univ genom att jag gik in på fivem och sökte efter svenska servrar då såg jag unive eftersom att unive ligger högst upp
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Hummelgård
Vad är ditt discord namn? Adam_Skywalker#2603
Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2005
Berätta om din karaktär. en ung kille som tycker om bilar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att det är svensk rp och det är många som spelar på servern så då måste den ju vara bra
Vad kan du bidra med till serverns RP? en till person som ärm med och rpar och försöker skapa betre rp för alla på servern
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man gör allt för att motparten ska vina scenariot
Hur hittade du Unive? jag hittade univ genom att jag gik in på fivem och sökte efter svenska servrar då såg jag unive eftersom att unive ligger högst upp