Nekad Adam hummelgård | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Adam hummelgård

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199027636628/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Hummelgård

Vad är ditt discord namn? Adam_Skywalker#2603

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 1976

Berätta om din karaktär. Adam såg sin mamma dö vid 10 års ålder så Adam har bot med sin farsa hela livet och hans farsa hatar honom så nu har Adam flyt och behöver ett med borgar skap i staden Unive så att Adam kan bo hos sin vän. Adam jobbade som mäklare men hans farsa tog alltid Adams pengar Adam har haft ett tufft liv och behöver en nystart i staden Unive

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har länger velat spela på Unive och nu kan min dröm om att få spela på Unive gå i upp fyllelse och jag köpte gta bara för att kuna spela på Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bättre rp på Unive om jag kommer in på sörvern och lyckas bli polis då kan jag bidra med bättre rp på Unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska ta rp så seriöst och proffsigt man bara kan

Hur hittade du Unive? jag har titta på Unive rp på youtube sen jag var liten och nu vill jag kunna spela på Unive

Tillbaka