Accepterad adAM FERDINASSON | Medlem ansökning [Bogha]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adAM FERDINASSON

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Pokergaming2007/

Vad är ditt namn i verkligheten? Julius

Vad är ditt discord namn? Pokergaming#8576

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bob Bobsson och är en väldigt trevlig individ. Bob är född 1960-11-23. Bob har många intressen som tex han är super intresserad av bilar, dricka öl med Boysen och fiska. Bob hade en väldigt trevlig uppväxt med väldigt älskande föräldrar. Bobs föräldrar gjorde allt för han men Bob levde inte upp för deras krav. bob hjälpte inte till med hemmet alls. När bob blev äldre, blev hans Pappa väldigt trött på han och skickade iväg han på militärskola. Militärskolan förändrade Bobs liv för alltid. När bob kom hem så kom han in i kriminalitet och började med droger och vapen. Bob började ta heroin och spenderade alla pengar på det. Hans pappa kom en gång tills hans lägenhet och såg att han hade blivit en drog beroende. Bobs pappa satte in han på ett hem för heroinister. Till slut lyckades Bob komma ifrån sitt beroende och bestämde för att förändra sitt liv. Bob jobbar nu på Postnord och lever lyckligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för jag har sett att det är ett väldigt bra community, och jag vill utveckla min rp nivå. Och med whitelist så kan man göra mer saker, som till exempel att få bättre jobb m.m. Unive är den enda server på FiveM som jag har tyckt det har varit lönt och bli medlem på för på många andra kan man bara gå ex. och skaffa ett vapen på direkten. Men det är bra att man måste vara medlem för att göra vissa saker så att det inte blir kaos. Det jag vill komma till e att vissa klarar inte av dessa krafter man får, men jag är säker på att jag ska kunna ha koll på mig och utveckla min rp på ett bra sätt med whitelist.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det här är den första roleplay servern jag har kört på som är svensk och det är riktigt roligt och jag känner att jag har stor lust att spela och lära känna folk på. Och det kräver att man är en medborgare whitelistad då för att göra vissa jobb.

Hur hittade du Unive? Har sett på Yt, Twitch och så har många vänner tipsat om det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är ju att skapa bra rp och bra scenarion. och att Mitt mål är även att med mitt rollspel är det att få folk att tycka att servern är så verklighets trogen som möjligt och att höja andras rp Nivåer det är mitt mål.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål jag kommer på just nu är att kanske få lite bättre rp till en högre nivå eller vad man säger och följa era regler så gott jag kan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka