Nekad adAM FERDINASSON | Ban överklagan (Bassi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adAM FERDINASSON

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Pokergaming2007/

Ditt Hex-ID: 11000013745e102

Vad är din discord tagg? Pokergaming#8576

Vem var det som bannade dig? Det står inte vem som bannade mig.

Hur lång tid var din ban? Den var 3 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt Förnuft, Lallare.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Min vän som också blev bannad viste inte hur han tog ner vapnet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis köpt min jakt licens och vapen och stod utanför jaktafären och försökte få ner mitt vapen. Precis när en bil kom fick jag ner vapnet och så pratade jag med dom. Dom trodde inte på mig när jag sa att jag hade precis tagit min jaktlicense och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet faktist inte vad jag gjorde för fel. Jag trodde alla kunde få jaktlicens och köpa ett gevär.

Vet inte exakt hur många avstägningar jag har

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag först kom in på servern blev jag bannad för lall. Då viste jag inte hur man spelade jag har lärt mig vad som är rätt och fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktist inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet inte vad jag gjorde fel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka