Accepterad Adam Fageson | Medlem ansökning [e34} [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam Fageson

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noel

Vad är ditt discord namn? nomlejaha.

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Eriksson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,omtänksam och älskar att spela med andra

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Adam växte upp i en arbetarfamilj i Göteborg. Hans pappa jobbade som lastbilschaufför och hans mamma arbetade deltid på en livsmedelsbutik. Redan som barn älskade Adam att skruva i saker—oavsett om det var gamla cyklar. Skolan var aldrig hans grej.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att försöka få fram en så bra scenarion och göra ett gott exempel av mig själv inom unive. Då jag är en seriös rp:are. Jag kommer följa serverns regler samt visa respekt för staffs respektive spelare och kommer aldrig förstöra någons rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? i ett RP-scenario innebär att du som spelare är villig att låta den andra parten ha övertaget, vinna eller påverka utgången på ett sätt som gynnar berättelsen och skapar mer engagerande rollspel. Det betyder inte att du alltid ska förlora, men att du spelar på ett sätt som gör situationen trovärdig och rolig för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej aldrig är ny i servern

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Spela alltid din karaktär realistiskt – agera som om du verkligen var personen du spelar. Inga OOC i Voice – håll OOC till chatten eller diskussioner utanför spelet. Ingen RDM – du måste ha ett rimligt motiv för att skada eller döda någon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej faktist inte.

Vidare, du va på gränsen ska se en bra intervju!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka