Accepterad Adam Engler (adasko00) | Whitelist ansökning [Ossipro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SvampBob

Icke Medlem
Meddelanden
810
Reaction score
39
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199010275870/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? AdamE#7998

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är från Syrien då han flydde från kriget därifrån och fick lämna sin familj. När han landade med helikoptern som hade hämtat upp honom i Syrien hade kommunen redan fixat en bonus familj som han skulle trivas med resten av sitt liv. Adam var 6 år gammal när han flydde och kommer ihåg sin familj fram tills nu när han är 21 år gammal. Adam är väldigt nyfiken på allt och vill alltid testa på nya saker när han ser något nytt som han aldrig har sätt förr. Det var mycket nytt för Adam i Sverige då han inte hade lika mycket möjligheter i Syrien. Adam har alltid varit en ''orten man'' med alla sina kollegor. Men Adam va inte sån innerst inne, Adam är egentligen, snäll, omtänksam person men visar aldrig det för sina kompisar. Adam har ett stort intresse för polisen men han vågar fortfarande inte visa det för sina kompisar som håller på med ''knark'' och sånt. När Adam berättade till sina kompisar att han skulle flytta till en större stad där det finns mycket mer möjligheter som tex polis som han va väldigt nyfiken av. Kompisarna va inte så glada när dom fick höra att han skulle flytta men dom sa att dom skulle hälsa på någon gång. En av kompisarna ville verkligen följa med, men Adam tyckte inte det var så bra ide eftersom då skulle han få reda på att Adam vill bli polis och alla hans kompisar hade viljat bryta kontakten med honom.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag borde bli whitelistad eftersom jag är bra på rpa och försöker få massa av bra scenario även om det inte går med mina planer så försöker man vidare och aldrig ger upp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag känner att jag är bra på att rpa och måste erkänna att servern är riktigt med många andra som är seriösa. Jag har även några kompisar som är whitelisted och dom säger att spelet blir mycket roligare när man är whitelisted.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern på top upvoted in country men det va även några kompisar som rekommenderade den starkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha bra scenarion och för att det ska vara roligt för mig men även för andra spelare som spelar på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Tillbaka