Nekad Adam Engler (adasko00) | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SvampBob

Icke Medlem
Meddelanden
810
Reaction score
39
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199010275870/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? AdamE#7998

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är från Syrien där han flydde från kriget när han var yngre. Han flydde hit till Sverige och bodde ensam ute på gatorna ett tag tills en jätte snäll familj tog hand om honom och det är då han kände att han hittade till den perfekta familjen. Han försökte vara jätte snäll och plugga mycket för att kunna få bra jobb i framtiden och tjäna mycket pengar till sin familj. Han hette Ahmed innan den nya familjen döpte om honom till Adam, Adam är jätte snäll och bra uppfostrad av sina nya vårdnadshavare. Men när Adam fyllde 19 bestämde han sig för att flytta hemifrån och testa på att bo i en större stad än vad han gjorde innan, det är då han letade jätte länge för att verkligen hitta den perfekta. Och då lyckades han hitta den perfekta staden som just han ville bo i. Familjen som tog hand om Adam i Sverige höll på ganska mycket med bilar. Hans pappa var en mekaniker och mamma hjälpte till lite då och då. Adam gillade verkligen att titta på när hans pappa fixa bilar och bestämde sig för att själv bli mekaniker och jobba på Mekonomen i framtiden.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en seriös rpare och för att kunna ha olika roller för att göra det så realistiskt som möjligt. Och om jag får whitelist kommer jag bli en mycket bättre rpare för alla roller man lär sig av. Jag vill även bli whitelistad för att skaffa mig jobb och arbetskompisar som i riktiga livet. Jag tycker också att jag är tillräckligt mogen till att ta allt seriöst.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag känner att jag är bra på att rpa och måste erkänna att servern är riktigt med många andra som är seriösa. Jag har även några kompisar som är whitelisted och dom säger att spelet blir mycket roligare när man är whitelisted. Jag vill också sprida glädje genom att tex säga snälla saker och allmänt ge komplimanger till alla möjliga. Jag vill också ha roligt på servern och ge min karaktär mer möjligheter. Jag är en seriös rpare och andra på servern är också seriösa och därför kommer jag höja min rp nivå. Jag kommer höja min rp nivå genom att tex jobba på något yrke där man träffar nya människor. Jag kommer göra väl utvecklade scenariu.

Hur hittade du Multistaden? Det var några vänner som rekommenderade tex att det finns så många spelare som är seriösa och att staffsen är väldigt bra på att hålla i ordning servern. Och den kom upp på top voted in Sweden sen när jag skulle testa för första gången.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill att det ska bli som verkliga livet och inte som vissa spelare, bara skojar runt och inte tar det seriöst. Jag vill också ha det så roligt som möjligt. Och även försöka få så många kompisar som möjligt istället för att bråka med många. Och sprida glädje till andra spelare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar inte på någon annan server. För tillfället tycker jag att denna servern är den bästa.

Senast ändrad:
Tillbaka