Nekad Adam Engler (adasko00) | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SvampBob

Icke Medlem
Meddelanden
810
Reaction score
39
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Adam

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 307 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli Securitas chef för att dels hjälpa folk i staden som behöver hjälp men också för att jag kan mycket om yrket från att ge böter till hur man stoppar ett bråk. Jag har varit polis förut ganska länge och vet hur jag ska hantera vissa situationer när någon slåss, parkerar fel osv. Jag tycker det är spännande att testa på nya saker som Securitas då och tror det kommer gå bra då jag har varit ganska högt uppsatt som polis. Jag vill även bli Securitas chef dels för att skydda staden till att det inte ska bli massa slagsmål utan att det ska vara lugnt i staden men också för att jag har bra erfarenheter inom yrket alltså polis. Jag vet också när och vilket vapen man ska använda och när vi ska tillkalla polisen eller inte. Jag är ofta aktiv och kan ta intervjuer ofta om det behövs och vet hur många som ska vara anställda för att det inte ska bli för mycket men inte för lite heller. Jag känner att jag vill ta nästa steg till att bli Securitas chef då.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja, jag har varit polis ganska länge innan.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är från Syrien då han flydde från kriget därifrån och fick lämna sin familj. När han landade med helikoptern som hade hämtat upp honom i Syrien hade kommunen redan fixat en bonus familj som han skulle trivas med resten av sitt liv. Adam var 6 år gammal när han flydde och kommer ihåg sin familj fram tills nu när han är 21 år gammal. Adam är väldigt nyfiken på allt och vill alltid testa på nya saker när han ser något nytt som han aldrig har sätt förr. Det var mycket nytt för Adam i Sverige då han inte hade lika mycket möjligheter i Syrien. Adam har alltid varit en ''orten man'' med alla sina kollegor. Men Adam va inte sån innerst inne, Adam är egentligen, snäll, omtänksam person men visar aldrig det för sina kompisar. Adam har ett stort intresse för polisen men han vågar fortfarande inte visa det för sina kompisar som håller på med ''knark'' och sånt. När Adam berättade till sina kompisar att han skulle flytta till en större stad där det finns mycket mer möjligheter som tex polis som han va väldigt nyfiken av. Kompisarna va inte så glada när dom fick höra att han skulle flytta men dom sa att dom skulle hälsa på någon gång. En av kompisarna ville verkligen följa med, men Adam tyckte inte det var så bra ide eftersom då skulle han få reda på att Adam vill bli polis och alla hans kompisar hade viljat bryta kontakten med honom. (därför va min karaktär polis)

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kan inte säga exakt hur ofta men jag spelar mycket om dagarna så antar att jag kommer vara rätt aktiv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? Ja

25% Av securitas arbetet handlar om slagsmål. Allt som de handlar om enligt dig är endast slagsmål och felparkeringar? Blir otroligt trokigt om vi inte ens skall ta hand om övervakning, personsskydd eller något sånt. Och bara "Slagsmål"

25% Av securitas arbetet handlar om slagsmål. Allt som de handlar om enligt dig är endast slagsmål och felparkeringar? Blir otroligt trokigt om vi inte ens skall ta hand om övervakning, personsskydd eller något sånt. Och bara "Slagsmål"
Vet att jag inte la till de men va tvungen att skriva de snabbt fö hade inte mycket tid innan skolan o ville skriva de nu på morgonen då jag kanske skulle få svar efter skolan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka