Accepterad Adam Engler (adasko00) | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SvampBob

Icke Medlem
Meddelanden
810
Reaction score
39
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010275870/

Ditt Hex-ID: 11000013e95e21e

Vad är din discord tagg? AdamE#7998

Vem var det som bannade dig? Christoffer Wanzel

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FailRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo för att jag failrpade för att jag var väldigt stressad när det var så många som pratade runt om, jag skulle inte tagit ner min tazer när en kriminell säger att jag ska göra det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte och patrullerade med en aspirant och vi skulle kolla läget vid Marja-lisa och då så var det ett mc gäng som var där och aspiranten som körde bilen, skulle backa ut och råkade köra på en av mc gubbarna. Och då började dom tjafsa och sa att dom vill göra en anmäla på aspiranten och redan då försökte jag få läget under kontroll med det spårade ut till att någon blev ner slagen och då drog jag fram min tazer och siktade mot dem och en av dom sa åt mig att ta ner den så jag gjorde det men nu när jag tänker efter så skulle jag inte ha gjort det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Typ felaktig för att jag var så stressad och visste inte vad jag skulle göra.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för ooc efter att har råkat skriva /me behöver hjälp i torget när jag var död.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha tagit ner taser när en kriminell sa det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer istället sätta på handbojor på den som slog och ställa honom vid sidan och försöka hålla läget under kontroll som är väldigt svårt i en sån situation men kommer iallafall göra det bättre nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka