Inaktuell Adam Engler (adasko00) | Ansökan till Servervakt [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SvampBob

Icke Medlem
Meddelanden
810
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ange ditt födelsedatum 20 September 2006

Vad heter du på discord? AdamE#7998

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Kan inte säga exakt tiderna där jag kan spela men är väldigt aktiv efter skolan. Och på helgerna

Hur länge har du spelat på Multistaden? Ganska länge men kan inte säga exakt hur länge.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag hade inte ändrat på mig jag hade fortfarande vart som en vanlig Mekonom gubbe men hade haft mer koll på hur folk beter sig. Tex VDM,RDM, powergaming osv. Och om den personer fortsätter göra samma saker kommer jag SVkick den personen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Tycker många lallar runt och dödar folk utan anledning och det tycker jag är sunt förnuft för tror inte man hade gått runt och slagit folk utan anledning i verkligheten. Då hade jag kickat dom och förhoppningsvis hade dom lärt sig att inte göra det till nästa gång.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Vill göra det roligare ingame med att minska folket som lallar runt eller som inte har läst igenom reglerna och som inte vet vad man får göra och inte göra.

Varför ska just du bli servervakt? Som sagt kicka folk som tex inte har läst reglerna för att de ska göra det. Jag vill även minska folket som lallar runt och inte vet vad rp går ut på.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag tycker det är super kul att spela på multistaden men det finns också folk som lallar runt och förstör spelet. Dom som håller på så kommer jag såklart kicka men om de fortsätter kommer jag be en staffs att kolla på honom och så får dom bedöma om de ska banna honom eller inte.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Om jag vill kicka någon skriver jag /kick (hans/hennes id) (anledning) Jag kan även SVban där jag skriver /SVban (hans/hennes id) (anledning) och /revive (id)

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, jag spawnade död vid torget. och råkade skriva /me behöver hjälp för att det stog en sjukvårdare bakom mig. Så då blev jag bannad för OOC. Men nu vet jag att jag inte ska göra det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, bara Multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka