Nekad Adam dandemar | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam dandemar

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Adam18049

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Dandemar han är 24 år och är ifrån Sverige. Adam är en väldigt glad person. Adam växte upp väldigt bra hans föräldrar var mycket rika och hade ett stort mansion och ett stort garage med sportbilar så man kan säga att Adam växte upp med en guld sked i munnen. Adam har ett mycket stort intresse av bilar och sälja dem. När Adam var 7år så började han och hans morfar köpa gamla slitna bilar och fräsha upp dem och sälja för mycket dyrare där ifrån har Adan fått sitt extrema intresse av bilar. Adam har alltid drömt om att bli stenrik och jobba på Marja-Lisas. Så iframtiden kommer adam satsa på att jobba på Maja-Lisas och bli stenrik och köpa dem fetaste bilarna han vet. Adams drömbilar är en dodge Hellcat och en lamborghini devo. När Adam blir älde vill han också bo i ett fet mansion och ha en trevlig familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med så många roliga scenarios som möjligt där man använder /me samt /sme och gör bra RP så att alla tycker att det är roligt att spela här. Jag kommer även jobba på marija lisas då jag vet att dom söker anställda. Sedan kanske jag ansöker om Medlemskap Ansvarig då jag vill hjälpa till att utveckla Unive eller kanske Servervakt för att hålla servern ren från lallare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att båda petenterna ska kunna vinna i scenariot och inte bara du till exempel om du gör ett rån så ska inte bara du kunna vinna i det scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? FearRP - Du ska värna om ditt liv om någon t.ex håller vapen mot dig Powergaming - Att du t.ex krockar och bara fortsätter köra o att du spelar för makt o pengar Metagaming- Att du tar info från OOC och använder IG Streamsniping Att du tar informtion från någon stream och använder IG, tex försöker leta upp honom genom streamen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet i tre andra svenska rollspel servers

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är snäll och omtänksam om alla jag blir inte arg.

Nekad.
Anledning:
utveckla Berätta om din karaktär

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka