Nekad Adam dandemar | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam dandemar

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Adam18049

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Dandemar

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,rolig och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrunden av min karaktär är att hans föräldrar skulle åka och handla och sen får han ett samtal av polisen som sa att hans föräldrar inte är med dem längre och att de hamnade i en bil krasch och en av poliserna tog in han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att aldrig Rdma,Vdma,powergaming eller gå ooc/out of character.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario RP innebär att man bidrar till att skapa ett roligt och engagerande spelet där alla inblandade får uppleva meningsfullt rollspel. Detta kan inkludera att "offra sig" för att den andra karaktären ska få en win, beroende på scenariot. Det är viktigt att följa regler och skapa en positiv och rolig atmosfär för alla deltagare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja när jag va ny till RP inom fivem så visste jag inte att man inte fick göra allt som meborgare till exempel att ha vapen och hota folk och skjuta folk. Jag lärde mig att man inte fick skjuta folk utan 2 bra andledningar

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Defination All RP på servern ska ha sin utgångspunkt i Social RP. Det innebär att du ska i första hand hitta lösningar på saker i RP som involverar Social RP. Att skjuta eller använda våld som första lösning på problem man stöter på i rollspelet, bryter direkt mot denna princip. Exempel Du är med i ett gäng och ska åka och ta över ett Kriminellt område, det är en annan vid området. Du väljer direkt att skjuta honom utan att försöka integrera med honom socialt. Du saknar Social RP. 2. Definition Grunden bakom alla regler. Använd ditt egna omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk RP. Bygger på Rimlighet, Respekt och Hänsyn. Exempel du tar och cyklar in i en bilaffär sen tränger du dig i kön.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är bra på att hålla mig till de jag får och jag kan reglerna.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad kan du bidra med till serverns RP?, Kan du ge exempel på några av serverns regler?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.

Bakgrund och framtid bakgrunden av min karaktär är att när han va lite så levde han bra med sina föräldrar och hans pappa va mekaniker så Adam försökte alltid få slippa skolan och följa med till garaget och hjälpa pappa på jobbet. och han drömde om att jobba på mekaniken och Adams mamma ville ha ett till barn så mamma och pappa gjorde ett till barn med varandra. och allt gick bra med mamma och efter 8 månader så va barnet redo att komma ut och Adam va så glad för att han skulle få ett syskon och dagen det skulle hända så fick Adam va vid mormor och morfar för att han kunde inte följa med till sjukhuset så mormor och morfar fick ta hand om honom för dagen men medans mamma och pappa åkte till sjukhuset så hamnade dem i en krasch med en lastbil och tyvärr klarade dem inte sig. mormor och morfar fick ett samtal av polisen och dem sa nyheterna och Adam försökte lyssna från sitt sov rum men han hörde bara mormor och morfar gråta och skrika. Adam blev rädd och sprang ut till dem och frågade vad som hänt och mormor och morfar sa nyheterna till Adam och Adam sprang till sitt rum och skrek ut så högt han kunde varför gud varför och grät sig själv till sömn. [9 år senare Framtiden] Adam nu 18 Adam började utbildning för mekaniker och pluggade och arbetade hårt för utbildningen och två år senare så fick han utbildningen som mekaniker och började söka efter jobbet som mekaniker. Fråga vad kan du bidra till i serverns RP Jag kan bidra med bra och rolig RP så att alla kan ha kul och ha en bra tid. fråga Ge några exempel på några av servrarnas regler 1.RDM (Random deathmatch) RDM är när man Dödar någon eller slår någon utan ett giltigt bakomliggande scinario. Exempel på det ifall man hamnar i bråk och istället för att lösa det genom att prata igenom det och säga förlåt eller prata ut något. än att slå ner han/hon is. Det räknas som RDM 2.VDM (Vehicle deathmatch) VDM innebär att man använder ett fordon som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel Det står en person på gatan och du kör på honom, utan någon som helst bra anledning. 3.COPBAIT Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet bara för att hamna i en polis jakt. Exempel Du befinner dig vid ett trafikstopp bredvid dig står en Polis. Du kör mot rött då räknas det som copbait. 4.FEARRP Innebär att du inte värnar om ditt liv som du skulle gjort i riktiga livet. Exempel Du åker ensam till en mörk bondgård, plötsligt dyker 2 bilar upp med beväpnade män. De riktar på dig, du försöker springa därifrån fast de har vapen mot dig. Med vänliga hälsingar Adam=)

skulle du kunna styckesindela?

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
Har du bytt?

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka