Nekad Adam berg | Medlem ansökning [Noaho]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam berg

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199228144533/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? Bamse Vargen#2711

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2008

Berätta om din karaktär. adam berg har zigenarblod och är uppväxt i sverige men hans föräldrar är från östeuropa. Anledningen till att adams föräldrar flyttade till Sverige var för att det var så fattigt i östeuropa och i Sverige så har adam fått ett jättebra liv tillsammans med hans föräldrar och syskon. På sin fritid så hänger han mycket med sina kompisar och kör bil. Han umgås mycket med sin familj och även sina syskon. När adam började 6:an så fick han sina först kompisar och ända fram till 1:a ring på gymnasiet så var dom bästa vänner, men vid vår terminen så började adam vänner hänga med dåliga människor och även började sälja droger och utföra kriminella aktiviteter, som t.ex människorov, misshandel och även rån. adam har alltid fått kärlek av sina föräldrar och dom har också visat hur mycket dom älskar adam vilket har gjort att adam inte håller på med olagliga aktiviteter, då han inte vill svika sina föräldrar eller sig själv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag har väldigt många kompisar på unive. Sen vill jag bli medlem på unive för att förbättra min rp samt att få ett wl jobb och testa samt höja min rp nivå när jag jobbar på tex meko och tex skriver /me byter oljan osv. sen vill jag få whitelist på unive för att jag vill testa på krim rp någon gång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till mycket noga rp och bra rp som möjligt. På unive kommer jag bidra till roliga scenarion för allas skull och för min skull kommer anstränga mig så jag kan få så bra rp på servern som möjligt. Jag kommer bidra till mycket rolig rp och social rp och bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska tänka på polisens sida och krim sida.

Hur hittade du Unive? En vän tipsa mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka