Nekad Adam berg | Ban överklagan [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam berg

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228144533/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b924b95

Vad är din discord tagg? Bamse Vargen#2711

Vem var det som bannade dig? Boogy

Hur lång tid var din ban? 25 dagar men 10 dagar just nu

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov suntförnuft samt krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vad jag tror är att han valde att banna mig för att jag gick in på groovestreet pizzeria och hade uppe en ficklampa som såg ut som en kniv och att det såg ut som att jag hotade en man inne på pizzerian men det var inte menat att hota honom utan jag tänkte fråga han en fråga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en fight utan för pizzerian och då tänkte jag att jag skulle gå in till säkerhet vilket i detta fall skulle vara pizzerian och då råkade jag ta upp min ficklampa som jag hade i mitt inventory sedan när jag var inne på pizzerian tog jag snabbt undan ficklampan frågade killen där inne en fråga och gick till piren sedan torget sedan skulle jag sluta spela sen när jag vaknar var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban jag förstår också om jag skulle vara ett staff skulle jag nog också banna någon om om de hade något som såg ut som en kniv på pizzerian och jag förstår varför boogy bannade mig. Jag kan kolla från båda perspektiven och förstår varför han bannade mig och jag hoppas verkligen att boogy också förstår att detta var ett misstag och att det aldrig kommer ske igen eller något liknande. Jag har också kollat på klippet som var anledningen till bannen och förstår varför han bannade mig och jag tycker verkligen att boogy gjorde vad han eller någon annan skulle göra alltså den saken dom flesta skulle göra under en sån här situation.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha varit mer försiktig med vad jag hade i mitt inventory och inte råka ta upp min ficklampa men jag var under stress och försökte bara överleva så det första jag tänkte var att jag springer in på pizzerian för det är ju en plats som man tänker att den är säker så jag springer in och så var det så dumt av mig jag fick lite panik och tryckte fel jag skulle trycka på w men istället råkade jag trycka på 2 vilket var där jag hade min ficklampa på. Jag kunde ha sprungit någon annan stans eller göra något annat men jag tänkte bara att oh en pizzeria där är det säkert dit springer jag in.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte försöka stressa under såna där situationer och under dessa scenarion ska jag försöka att inte stress trycka mitt tangentbord och ta det lite lugnare jag hoppas att boogy förstår att det var ett misstag som vem som helst kunde göra och jag hoppas verkligen att han förstår att jag verkligen har lärt mig något under dom 10 dagarna jag har varit bannad. Jag hoppas verkligen att jag får en chans till och om jag får den så kommer detta aldrig ske igen eller något liknande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka