Nekad Adam berg | Ban överklagan [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam berg

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228144533/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b924b95

Vad är din discord tagg? Bamse Vargen#2711

Vem var det som bannade dig? Boogy

Hur lång tid var din ban? 25 dagar ( 17 dagar nu )

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov suntförnuft samt Krim utan Krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de bannade mig för att de trodde att jag hade en kniv och hotade på groovestreet pizzeria.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit inne på groovestreet pizzeria sedan gick jag till torget med en kompis sedan skulle jag sluta spela sen var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror själv att det var jag som gjorde fel och att jag kunde ha tänkt mer men jag trodde inte det skulle inriktas att jag hotade mannen som jobbade på groovestreet pizzeria jag tänkte bara gå in och fråga en fråga en fråga och gå in till säkerhet för att det var en fight utanför.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tänkt några steg längre innan jag gick in på pizzerian det var inte meningen att intyga att jag hotade han som jag pratade med jag förstod inte själv först varför han höll upp händerna sedan förstog jag och insåg att jag gjorde fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska tänka några steg fram och att vara noga med vad man gör det kommer aldrig ske igen det lovar jag jag vill bara att du ger mig en chans till jag saknar verkligen unive även om det bara har gått några dagar jag ser alla mina kompisar spela unive och ha roligt medans jag inte har något alls att göra. Jag vet att jag gjorde fel men jag ber om en till chans om jag får det så kommer detta misstaget aldrig att ske igen det lovar jag. Eller så kan du minska min ban eller inget alls men jag hoppas verkligen att du förstår att jag verkligen har lärt mig något av denna ban och förstår att jag gjorde ett misstag och att det aldrig kommer ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka