Accepterad Adam berg | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam berg

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228144533/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b924b95

Vad är din discord tagg? Bamse Vargen#2711

Vem var det som bannade dig? Philip320 eller anti cheat tror det är mest anti cheat

Hur lång tid var din ban? klacksko står det

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det är inte alla på servern som har fått en klacksko i huvudet, det var snarare du: Mvh snyggingen marja lisa från bilfirman (användarnamn robbanos)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror inte det var ett staff jag tror det var anti cheat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var klar med en medlemskap intervju och skulle precis gå in på servern så står det samma som det gjorde innan jag var unbannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror det var en felaktig för att jag han inte ens gå in på servern och jag var unbannad tidigare idag så jag vet inte vad jag skulle kunna ha gjort fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var bannad tidigare för att jag gick in på gsp med en ficklampa av misstag och då trodde ett staff att jag hotade med kniv. Jag har tagit lärdom av den genom att vara mer noga med att trycka på rätt knapp när jag är under stress jag råkade missklicka på vägg in på gsp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag vet inte

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka